fredag 3 augusti 2012

Första inlägget! :O

Okej, nu ska jag alltså göra mitt första inlägg. Till att börja med kan jag ju berätta att det här kommer att bli en bokblogg, fylld med recensioner, tips, nyheter och mycket mer. Men eftersom jag inte har tid till att läsa hela tiden nu när det är mycket plugg och så, tänker jag även lägga upp lite musik tips och film recensioner och kanske lite annat gött också, vi får se. Men böckerna kommer i första hand i den här bloggen.

Jag tänker inte gå in direkt på vem jag är, tänker skapa en sida om mig sedan så det tramset ska jag inte besvära er med i de här inlägget. Men nu har jag i alla fall en ny fin bokblogg med en jätteful design jag vet, men ska fixas sen C;

Kanske även borde nämna att det här är min andra bokblogg. Förr hade jag bloggen rebeccas böcker och blandat men slutade med den eftersom jag inte varit aktiv på jätte länge och dom senaste inläggen handlar bara om hur ledsen jag var över att jag inte var aktiv. Känner även att jag vill ha bättre skrivna recensioner än jag hade på den andra. Så nu hoppas jag att det här blir en ännu bättre blogg, med mer intressanta inlägg, bättre uppdatering och bättre recensioner.

Hade så bra tills vi ses igen!

P.S Onödigt inlägg men kände att det behövdes C:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar