lördag 1 september 2012

Bibloböcker fick följa med ut på fotopromenad till regndropparna i trädgåren.

Det har regnat nonstop nu i flera dagar så idag när jag såg ut genom fönstret och det hade slutat för en stund så blev en vis person happy face och skyndade sig ut i trädgården för att fota vattendroppar.
Sedan kom några svanar flygande rakt ovanför mitt huvud men klumpiga jag upptäckte det så sent så det blev inga vidare bilder. Se dom är för långt borta och så kommer det nåt träd in och förstör :(
Två bibiloteks böcker fick också följa med och fotas eftersom dom ska snart bli recenserade. Allt jag säger är sant är nästan utläst så vänta er en recension ikväll eller imorgon C: Fågelbajset ville såklart också vara med.

Jag vill även säga att jag verkligen inte tycker jag är någon bra fotograf, började fota för endast en, två månader sedan så jag lär mig sakta men säkert. Så tro inte jag vill skryta men mina bilder, verkligen inte. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar