torsdag 9 augusti 2012

Film recensioner

Jag är en fruktansvärd period läsare, ena månaden kan jag läsa 10 böcker och nästa 2. Dom där månaderna så jag bara läser 2 så lägger jag oftast ner min extra tid på filmer. Så jag tänkte att för att inte det skulle gå så sjukt segt på bloggen dom perioderna så ska jag även skriva lite film recensioner.
I alla fall av mina favorit filmer och jag erkänner, jag har ganska många.
Så snart, kanske redan imorgon så kommer det upp en recension på en av mina favorit filmer. 
Sen kommer det även att komma upp något musik inlägg och kanske något inlägg med bilder. Kan vara tagna av mig som jag bara känner för att visa eller någon av alla roliga (dom flesta Harry Potter) bilderna jag har sparat på datorn.

Jag vill  att ni ska veta att det här är såklart fortfarande är en blogg som fokuserar på böckerna men eftersom det inte ska bli segt så lägger jag upp lite annat också. Så klart varvat med varann så att det inte blir nån månad bara film och musik och nästa bara böcker. 
Jag hoppas ni tycker det blir bra, annars säg till i en kommentar.

Nu tänker jag lägga till någon random Harry Potter gif bara för att inlägget ska bli lite mer intressant ;3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar